понеделник, 10 февруари 2014 г.

Range Rover Evoque – размисли и страсти. Не, само размисли, надявам се страстта да дойде след шофирането :)


Предполагам, че градските задръствания се преобърнали не една човешка съдба. Чела съм статии, за жени родили в колата, защото в задръстването не са стигнали до болницата, някои са се влюбили, защото от скука са решили да се целуват, други може би са прекратили дългогодишни връзки, разбирайки, че няма какво да си кажат, когато са сами дълго време; а е напълно възможно някой велик човек да е открил нещо още по-велико, заслужаващо дори Нобелова награда стоейки и разсъждавайки върху нещата от живота. Честно – за последното се съмнявам, защото сериозни изследвания твърдят, че интелигентните хора не са добри шофьори…
И след тъжната равносметка за моята интелигентност (все пак се имам за добър шофьор) – разказвам какво ми се случи в дългото задръстване на Семинарията… Влюбих се в един… Range Rover Evoque – прекрасно син (Mauritius Blue, ако трябва да съм съвсем конкретна) и много съблазняващ. Прекарахме доста време един до друг в това задръстване, първо срамежливо се доближавахме, а след това не много прикрито го наблюдавах как изглежда отпред, почти накрая го пропуснах пред мен, за да се насладя и на гледката отзад. Мдам (въздишка) – прекрасна кола….
Като цяло имах някакво негативно отношение към марката, което изцяло дължа на водещите на Top Gear. По принцип мога да прекарам цял ден пред телевизора, гледайки предаването и съм им заклет фен, но ме дразнят с изказванията си от типа – „Range Rover - най-добрия SUV, Rover-а най-суперската масова кола“ (бог да я прости) ; и заради тези натяквания не се интересувах от предложенията на марката… Голяма грешка!
За това и се влюбих така от пръв поглед в синия Evoque…  Надявам се скоро да имам възможността  и да покарам това прекрасно градско зверче  - особено с тези екстри в интериора (отопляем волан, 8 инча развлекателна система,  5 инча екран, регулируемо осветление стартиране без ключ – не че тези неща ги няма при всички нови автомобили от по-висок клас, ама глезотийки са си), за които прочетох. 
Не на последно място от съвсем скоро се предлага и 9-степенна автоматична скоростна кутия!
Ех, мечтиии J

P.S. Между другото на автомобилния салон в Женева през 2012-та видях прототипа на кабрио-то на този модел и въобще не ми хареса, но на мен по принцип не ми допадат безпокривни пространства в тези размери, така, че това е по-скоро въпрос на вкус!

1 коментар: