неделя, 1 декември 2013 г.

За мен За блога За идеята

За мен

Аз съм момиче (а може би вече жена) с чувство за хумор и без грам свободно време. Защото за мен времето не е за пилеене и винаги успявам да си намеря нещо за вършене. :)
Влюбена съм в работата си и в начина, по който семейството ми ме подкрепя във всяко начинание, в което се спускам със стремглав ентусиазъм.
Обичам да пътувам и при всяка възможност сядам зад волана и потеглям на където ми видят очите . Ако мога да се измъкна от ангажиментите само за час два, с радост разглеждам околностите на София, а ако съдбата е милостива, а родители ми щедри (т.е. гледат и двете ми палави деца), разглеждам из Европа.

За блога

Този блог ще представя женската гледна точка за всички джаджи и хай-тек устройства, полезни умения при шофирането и моето мнение за предимствата на различни автомобили, които съм имала удоволствието да шофирам (или пък изобщо не е било удоволствие :)).
Всъщност изразът „хай-тек“ изобщо не е актуален, защото въобще технологиите не са високи, недостъпни и запазена територия само на мъжете.
На всяка от нас й се налага да шофира, да ползва компютър, таблет, навигация в колата и да си чете мейлите на смарт телефона. За това и е важно да разберем какво искат жените и защо биха (или не биха) си купили една джаджа. И тук въобще не говорим за това Logitech да сложат цветя на мишката, макар че това много помага. :)

Идеята

Като 99% от жените и аз съм родена истинска принцеса – капризна, недоволна и тропаща с краче – нещата трябва да се случват сега веднага in this very moment.  Така се роди и идеята за блога – да бъде едно място за hi-tech откровения. Въобще не очаквайте напудрени ревюта – пълни с херцове и гигабайти – напротив – прямо ще отговарям на няколко въпроса във всяко ревю:

  1. За какво служи тази джаджа / кола? 
  2. Защо би била полезна на една работеща мама / амбициозна кариеристка / средностатистическа кифла / стажантка / майка ми или друга представителка на нежния пол? 
  3. Бих ли си купила това? / Бих ли каралата тази кола?

И докато отговарям на тези въпроси, ще се радвам да споделяте и вие впечатленията си с мен в коментари, съобщения и поздрави.
Ами.. това е - Нека технологиите бъдат с нас! :)




4 коментара: