вторник, 10 юни 2014 г.

Жените и тунинга – Ко? Нье!

Изминалият уикенд имаше тунинг шоу в Експо Центъра и така и така бях там, реших дори да разгледам. А разглеждайки, приятел ме попита за блога ли правя снимките и ще пиша ли нещо там? Добър въпрос, който ме накара да се замисля дали жените се интересуват от тунинг. И търсейки отговор стигнах до следния извод:

1-во Жените обичат хубава музика!

2-ро Жените често избират мъжете си по колите (или вадят заключения за мъжете, съдейки по колите им).

3-то Мъжете често се опитват да впечатлят жените с колите си :).

Изводът трябва да е, че жените много се интересуват от тунинг :) Явно :)

За това си платих 8 лева и се озовах вътре, за да чуя музика, от която буквално можеш да умреш (толкова ниски честоти влияят на сърцето). Дори отидох да проверя дали е възможно този звук да идва от кола. Възможно е! Вервайте ми :)

Разбира се, най-впечатляващото от цялото шоу беше дрифта. Пушеци, гуми и още повече гуми и пушеци бяха събрали значителна тълпа отвън въпреки яркото слънце; а още по-впечатляващо беше плъзгането на Nissan Skyline-a – обичам я тая кола :); а още по-интересно беше, че докато спорихме защо едно Audi се движи като BMW и дойде някой да ни разясни, че си е BMW, а само корубата е на Audi - никой не забеляза (е може отнякъде да е било и заради пушека), че вътре в колата една супер секси кака си дрифти доста мъжки :) (казвам ви аз, че жените и тунинга е важна тема ;)).

Винаги съм се възхищавала на американското автомобилостроене. Не знам дали е възможно да се направи завой с тази кола, но както се казва в Америка може и да не ти се наложи :)

Разбира се от Дженеръс Ауто пак бяха изложили Камаро-то!, а в съседната зала, при това безплатно, Opel показваха някакви свои тунинг разработки, ама ми се стори голямо наказание - чак да ги гледам тия Opel-и без пари... можеха да дадат по 10 лв. на човек та да врътнем по една обиколка :)

Бат Чаво беше човека, от който аз много много се впечатлих - заради прекрасната кола де :)

Трябва да си призная обаче, че не бях кой знае колко впечатлена от самото събитие - някакси нищо не се случваше там (изключае дрифта) и автомивката с оскъдно облечени девойки; дори нямаше кой знае колко момчета да се снимат пред изложените BMW-та. Повече бяха фирмите, предлагащи фолио ;), а девойките на Durex раздадоха презервативи в количества, които би трябвало да спрат пренаселването на планетата в следващата година.

P.S. И без да искам да се заяждам - на това събитие са табелите с най-много правописни, пунктуационни и други грешки, аз за вас специално снимах тази, в която открих най-голямо количество от изброените :) Но от друга страна, какво значение има, нали като караш бързо нямаш време да четеш :)






Няма коментари:

Публикуване на коментар