понеделник, 6 октомври 2014 г.

Бисквитки на MAX

Официално сме месец октомври и още по-официално дори най-големите представители на моржуващия свят са се отказали от плажуването, за това реших да разкажа за нещо колкото съблазнително, толкова и калорично (ами така де, щом няма да се ходи на море може да се ядат бисквитки на килограм; пардон на МАХ). Нали не си мислихте, че няма да се възползвам от 4G опциите на телекома? J

Първо – за всички заблудени от заглавието – бисквитки нямаше… Тъжно, но факт – нищо сладичко не открих в кутията като си купих предплатената бисквиДа… първо смятах да се оплача за заблуждаваща реклама; после смятах да им предложа да слагат и по пакет Обикновени на Победа (така де – няма по-евтини) в кутийката или поне онези Траяна (спомняте ли си рекламата „И са много и са гнусни – ха-ха!); а най-накрая реших, че все пак ужасно се нуждая Интернет в този момент, и ще се нуждая от него за следващия месец, за това по-добре да не си мисля глупости, ами да си плащам за кутийката и да се наслаждавам на 4G –то J

Е, то 4G-то се оказа не по-малък мираж и заблуждение от самата бисквиДа, ама да речем, че Бургас (за където ми бе необходим тоя мити ИнтернеД) не съм успяла да намеря прословутото място, на което да застана та барем да ме удари силата на тоз мощен сигнал J.
НО! Стига лоши приказки, че ще има после – ама защо така, ама не с рогите напред – ще споделя нещата, които наистина ме разочароваха и първото беше, че, за да улови сигнал трябваше да е залепена до тераса, прозорец или друг приток на въздух и вътре в помещението трудно ставаше работата, но все пак обхватът е 10 метра, така, че това се преживява J

Съвсем накратко – нямаше ГРАМ покритие на любимия плаж, който няма да споделя къде е, защото bTV от време на време показват тези прекрасни закътани местенца на юг и после те вече престават да бъдат прекрасни и закътани… в този ред на мисли – това май си беше абсолютен плюс, защото не ми се беше случвало от доста време да прекарам цял ден без Интернет J Да, пристрастена съм към информационните потоци, ама този блог не съм го създала, за да говоря за моите проблеми, за това обратно към МАХималната бисквитка. Няма как да се оплаквам, че там е нямало обхват – все пак дори всеослушващото се журналистическо ухо на bTV не е открил плажа, та защо хората МАХ да го направят заради мен и още 100-тина посетители J.

Следващият проблем беше по-скоро административен – незнайно защо потребителите на предплатената услуга нямат възможност да се регистрират и да следят в реално време изразходения трафик; може би е малко дребнаво от моя страна, но ме подразни като недомислица.

И за финал ще кажа, че въпреки по-горното описание на нещата, бях изключително доволен потребител на бисквитката, която държеше сигнал (веднага щом го хване) стабилно и не съм имала кой знае какви проблеми. С радост бих я ползвала пак (даже в момента се използва самото устройство презаредено наново). Аз лично я разнасях два месеца в дамската си чанта и се чувствах сигурна, че мога да работя спокойно, без да се притеснявам, че ще й падне батерията неочаквано или ще остана без покритие.


С други думи – препоръчвам услугите с две ръце J Йей J

Няма коментари:

Публикуване на коментар