вторник, 26 август 2014 г.

I’ve Got the Power

Дали да си сваля текста на Snap и да вдигна завесата на загадката какво се пее на места или да оставя нещата по старому романтични? J

Енергията е голям проблем в нашето съвремие. Хората търсят алтернативни източници, протестират и в общи линии се грижат за поколенията и планетата. Както се казва: „Хвала на такива българи!“

Аз, разбира се, съм къде къде по-прозаична и егоистична и гледам на този проблем локално комуникационно, а с други думи – вечно изтощената батерия на телефона (в момента ползвам Samsung Galaxy Note II). Да, признавам, аз говоря прилично много (повече от 3 часа на ден), а през останалото време батерията се тормози с един куп приложения и нон стоп Интернет.
Поради тази причина не изкарва цял ден горката и има нужда от презареждане. До тук добре, ще кажете, ако човек си е в офиса и просто включва зарядното в контакта; но аз съм в движение непрекъснато – срещи, шофиране (през запалката става супер бавно), тичане по деца, просеко в Локал – в общи линии не съм закована за стола и в този смисъл в близост до контакта J. За това взех решението да си купя т.нар. Power Bank или с други думи по-прости – ЗАРЕЖДАЧКА J. Моделът е на Prestigio (клик, за да видите точно кой) – разбира се, в златисто – нали представлявам женската аудитория – ха-ха J



Какво е важно, когато се купува Зареждачка J?

Колко милиамперчаса е устройството. В случая 10 000 J. Какво значи това – НЯМАМ НИКАКВА ИДЕЯ :)

Защо тогава му обръщам внимание? Ами, за да се правя на много по-умна от вас, разбира се J J J Но извън моята неоспорима умнота, тези цифрички за важни, защото показват дали могат да заредят телефона / таблета ви. Ако са по-малко, може никога батерията ви да не достигне пълния си капацитет. Например тъкмо се сдобих с  Prestigio-то и изведнъж ми попадна брошура на магазин ТехноКомерс  (не съм сигурна, че така се пише) видях нещо 4 пъти по-евтино и 25 пъти по-красиво. И тъй като и аз като всички българи много се страхувам да не настина и да не се мина – започнах да цъкам как така съм се набутала и не съм взела е ТЕ туй нещо от брошурата…  И точно тогава малкият шрифт  ми показа колко малко МИЛИАМПЕРЧАСА е тая джаджа, и ме спаси от агонията и мъчението да си осъзнал, че е можело да си купиш нещо за със същото качество, но за по-малко пари J.

Какво ми харесва в Prestigio Power Bank-a? Освен дизайна (прекалено ми е някакси златен; идва too much дори  и за моята меркантилна душаJ)
  •          Два изхода – което означава, че може да се зареждат две устройства едновременно. Например телефон и таблет. Аз не съм фен на таблетите – за това в моя случай два телефона J
  •           Има цели три индикации за това до каква степен е заредена самата зареждачка (издържа до 500 заряда между другото, което е достатъчно много като за инвестиция от 80 лева  – все пак дори и да го зареждаш през ден (което на практика е ненужно и показва само, че си или:

а) Ново енергийно пиещо чудовище;
б) Ползвате го целия офис от 10-на човека едновременно;
в) Намерил си начин да го разреждаш и после го зареждаш ей така за кеф).

Но дори и в един от тези три случая – пак ще издържи почти три години (горкото) и инвестицията ще бъде по около 26,66666666666667 на година или 0,0731 стотинки на ден, а пък дето се вика – тия стотинки къде ли не сме ги дали – та, на кратко струва си J
  •         Има бърз изход за зареждане – т.е. ако си зареждаш телефона през него – става толкова бързо колкото през контакта
  •         Побира се в дамска чанта (дори и в малка)
  •       Позволява ми да съм със зареден телефон нон стоп, което за мен е жизнено важно


На кратко – една от най-добрите инвестиции, които съм правила.

А сега малко off topic (ама само малко – виж заглавието) – черпя с една песен J Ive got the POWER!

Няма коментари:

Публикуване на коментар